Pretraga

Discourse - potpuno nov
nivo saradnje sa klijentima

Discourse je osmislio novu vrstu saradnje između vas i vaših klijenata / partnera. Radi se o novom komunikacionom kanalu za prodaju, podršku i isporuku projekata. On je aktivan U realnom vremenu. On je Kompanijski. On je Društven. on je i mobilan.

Promenite način komunikacije vašeg poslovanja sa klijentima

Discourse vam omogućava da na neverovatno lak način uključite svoje klijente u različite zajedničke poslovne procese. Ovaj proizvod ubrzava prikupljanje povratnih informacija, upravljanje poslovnim prilikama i obezbeđuje da nema nesporazuma tokom projekta. Takođe... čini da se vaši klijenti osećaju posebnim.

Potpuno nov nivo saradnje sa klijentima

Postoji mnogo alata koji omogućavaju interne radne prostore, dok CRM sistemi tvrde da vam mogu pomoći da uključite svoje klijente. Oba sistema imaju svoju namenu, ali oni su smešteni iza kompanijskog fajervola i oni zapravo ne dopiru do klijenata. Oni ih prate i pomažu internu saradnju. Ali komunikacija se sa klijentima i dalje obavlja putem e-maila ili telefonom. Iz tog razloga smo kreirali Discourse: online uslugu koja je jednostavna za korišćenje, koja premošćuje jaz između vas i vaših klijenata! On prave osobe drži obaveštenim, pojednostavljuje komunikaciju i praćenje poslovnih prilika i čini da se vaši klijenti osećaju u centru vaše pažnje.

Kako funkcioniše?

Ne morate da čitate priručnik da biste počeli sa korišćenjem Discoursea! Brzo ćete kreirati prodajnu priliku ili radni prostor za projekat i koristiti ga za interno upravljanje zadacima, deljenje dokumenata i kontrolu statusa. Osim toga, možete da pozovete svoje klijente ili eksterne partnere na vaš radni prostor! Oni će moći da vide samo ažuriranje statusa, zadatke i dokumente koje delite sa njima. Ali to nije sve – na svaku poruku na radnom prostoru može se odgovoriti e-mailom. Mi ćemo automatski prikačiti taj e-mail na vaš radni prostor.